onsdag 20 februari 2013

Instalugg

 Idag har varit en sådan dag när jag inte riktigt förmått mig att sätta mig vid datorn och skriva något. Ingenting har flutit sådär naturligt ut från mina fingrar som det annars känns som det gör (fingerbabblande kanske det kan kallas...?). Inget särskilt spännande har hänt idag heller, mer än att luggen numera är ansad och jag kan se igen :) Inte en endaste lucka har jag målat idag heller, och det är ju bara 9 dagar tills jag har bestämt att köket ska vara färdigmålat!

Men vi tar det lugnt vetja', sånt brukar ordna sig i slutändan.

Före luggansningen. Liiite störig längd.


1 kommentar:

  1. Vilken skön blogg du har:) och jag följer nu på fb.

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera