onsdag 27 februari 2013

En shopoholic på en budget

Egobird (tidigare Rutstore) har fått in en hel del vårnyheter. Bland annat känner jag att jag trånar lite efter den svartvita kavajen på första bilden.. Det skadar ju inte att priserna är så dra-mig-baklänges bra, vilket gör Egobird till en av mina favoriter på nätet. Priset på produkterna på bilden ovan sträcker sig från 99 kr upp till 399 kr.. that's it! Till och med så en kommunalarbetande bloggare i renoveringstagen har råd till ;)

Och visst ja, köket är snart klart! Jag kommer nästan att nå min deadline som är på fredag så när som på några lister som jag inte har köpt ännu. Men jag håller er på halster lite, vill inte visa för mycket helhet förrän allt är färdigt och pyntat och snyggt så ni alla kan ooooa och oja över förvandlingen ;)

1 kommentar: