fredag 8 februari 2013

Lotta Agatons kalasfina våning

 Efter jobbet idag tänker jag köpa Residence Magazine, riva ut bilderna på Lotta Agatons dunderfina hem och tejpa upp dem på väggen i kontoret där en moodboard kan få börja växa fram. Detta är inspirationen jag behöver till mitt älskade ruckel. Denna blandning av basfärger är som godis för mitt öga. Älskar färgklickarna som kommer i form av gröna växter här och där, och de olika grupperna med stilleben i fönsterna.
Någon fin som kommer på vad dessa matstolar är för några? Kan inte komma på det, och är nyfiken som bara den.
Jo men såhär vill jag bo, så enkelt är det. 
Så var ska jag börja?

2 kommentarer:

  1. Åh jag veeet! Helt underbart fint. Precis så vill jag också ha det :)
    Stolarna tror jag är en riktigt gammal "Öglan".
    Kram Vanja.

    SvaraRadera