tisdag 26 februari 2013

En kräm för rosiga kinder

 För en tid sedan fick jag hem en ny serie från Apoteket som de ville att jag skulle testa, Apoliva Sensitive. Bara namnet antyder att den är något för mig då jag är så sensitiv som man kan bli :) Jag har testat lite och jag känner att detta nog är serien för mig. Nu i vintertid så är min hud väldigt torr (och det är kanske också beror lite på att man inte precis blir yngre, men jag tycker nog att vi skyller på vädret istället..) och denna återfuktar utan att kännas sådär fet som många krämer kan bli.
 Ett serum som minskar intrycket av porer och fina linjer, och en nattkräm som är som en fuktexplosion som verkar när du sover (alltså multitaskar du, sjukt effektivt) är mina favoriter i serien.
 Så där har ni dagens tips :)

Inlägget är i samarbete med Apoteket

3 kommentarer:

  1. Kanske skulle vara något för mig! Min hud är så sjukt torr nu på vintern...

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Alltså jag tycker verkligen att Apoteket kunde ha sponsrat mig med lite antiförkylningsprodukter! :-D Fast jag har redan hittat en bra serie mot förkylningsröda näsor, Eau Thermale Avene, som också är från Apoteket.

    SvaraRadera
  3. Åh! Kanske man skulle testa! Jag älskar Oliv serien annars:)

    SvaraRadera