tisdag 19 februari 2013

I can see the light!

Jag kom på en grej igår. Det är ju lite ljust på både morgon och kväll så man hinner ju med att göra grejer! Jag hann ju laga mat, träna, måla kök och sitta och slappa framför ett avsnitt Top Model (som jag kom fram till att jag egentligen inte är ett dugg intresserad av). Tänk vad mycket jag kan hinna idag när jag inte behöver laga mat! (sambons tur att fixa, vi tar varannan dag).
En sak är säker i alla fall. Halvön ska få sig en sista strykning färg! Sen är det faktiskt inte alls så mycket kvar! Jag kan se ljuset i slutet av tunneln! 

(bilderna i inlägget har inget med inlägget att göra, mer än att de finns i köket).

6 kommentarer:

  1. Skönt när man börja se slutet. Väntar med spänning på lite bilder :-)

    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Härligt med det återvändande ljuset som känns av mer och mer.

    SvaraRadera
  3. Härligt med mera ljus :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Skönt att se ljuset... Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Vad fin taxen var med tunn ram! Har fyra stycken jag vill få upp på väggen men har svårt att få "ihop" dom :/

    SvaraRadera