tisdag 12 februari 2013

Havsgrönt, skirt och prickigt





 Känner nog att jag borde lägga band på mig själv nu när det gäller shoppingen.. börjar bli lite maniskt med de här efter mellandagsrea panikfynden och de frestande vårnyheterna som så gärna råkar slinka ner i den virtuella inköpskorgen. Detta får minsann vara det sista på ett litet tag! 

Men det är riktigt bra med de där mellandagsresterande prylarna när jag ska handla lite fina vardagskläder som kan användas på jobbet. Det får helst inte kosta så mycket, eftersom de slits ut ganska snabbt, men jag började känna mig lite som en slashas där jag trampade runt i noppiga koftor och trasiga jeans.. Havsblå byxor som förnimmer om våren, prickiga tunikor och en enkel tröja med skira detaljer gör vardagen lite trevligare, och mindre noppig.
 Den prickiga klänningen till höger får mig att känna mig som en riktig lärare, sambon sa att den fick mig att se ut som teskedsgumman :) Tänkte visa upp den ordentligt i ett annat inlägg. Alla dessa grejer köptes på Ellos, på rea med  ytterligare något specialerbjudande från deras evighetsrea :)

3 kommentarer:

  1. Gilla Ellos - som alltid har något erbjudande eller rea. fast det tär på plånboken ändå...

    Fina byxor!

    SvaraRadera
  2. Fina kläder :)Den gröna färgen är verkligen fin!

    SvaraRadera