fredag 1 februari 2013

Handens fem fingrar

Händerna på bilden tillhör Jenni och baby Jack och bilden påminner mig om denna låten, fler barnbilder (och några hundar..) jag har fotat nyligen finns under fliken Fotografi.
Denna veckan har gått så väldigt fort, och inte att tala om hela månaden.. det är ju redan februari! Ikväll ska vi träffa goda vänner och njuta av att det är fredag (bästa!) och jag längtar redan till tidigt imorgon när känslan av sovmorgon infinner sig. Jag ska redigera lite fler bilder från fotograferingarna och försöka planera in några fler tillfällen där jag kan träna på mina skills med kameran, det är ju inte helt lätt det där med bländartal och vitbalans.. Men jag börjar nog få lite kläm på det :) Det är lite spännande också att jag faktiskt blivit ombedd att fota på ett dop i början av mars, vilket känns som en ära och i tankarna börjar jag redan klura ut vad det kan bli för bilder.. Dopbilder hänger ju med hela livet, så det är lite häftigt :)

2 kommentarer: