söndag 28 april 2013

Den ultimata klänningen

Det som inte fick ske har skett. Klänningen som jag beställt till stora bloggdagen kommer levereras till mig först veckan efter själva bloggdagen.. Så numera ägnar jag den mesta lediga vakna tiden med att scouta nätet efter godbitar som helst inte kostar skjortan, kan levereras eller hämtas av mig innan helgen och som har den där vavavoom effekten som jag är ute efter.. Den klänning som liksom talar till mig, hoppar på mig när jag ser den och skriker 'I'm the one!'.

Jag hittade en som sade så. 

Från Asos.com
Men sen så viskade den också att den föll på de flesta punkter.. Kan nog inte levereras i tid och den kostar som ganska många skjortor (rättare sagt 1926 kronor och femtioåtta öre..). Så nej. Denna blir det inte. 

Attans..

1 kommentar: