måndag 1 april 2013

Som en åttioårig prinsessa på ärten

Här ovan ser ni min plats idag. I ryggläge med benen vilandes i 90 graders vinkel över ett prinsessan-på-ärten torn av alla kuddar och plädar jag kunde hitta. Det var inte riktigt så vi tänkte oss dagen.. Den ursprungliga planen var att sambon skulle nyttja sin trettioårspresent och få flyga ett flygplan, men så vaknade han och var magsjuk..

Så det är lite synd om oss idag. Jag känner mig som en åttioårig prinsessa, och sambon äter kardemummaskorpor och blåbärssoppa och är allmänt orkeslös. 

Men för att avsluta inlägget positivt, så skiner solen och det är varmt och ute, och mitt påskris har knoppat och ser allmänt vårigt ut. Och det är ju helt underbart ändå :)

2 kommentarer:

  1. Krya på er och hoppas att ryggen snart blir bra!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni mår bättre snart och kan njuta av våren som börjar komma nu.

    Kram Helén

    SvaraRadera