måndag 15 april 2013

Varma bloggfria dagar

Dessa varma dagar gör mig lite svårbloggad. Det händer inte så värst mycket här hemma.. vi har börjat lägga en ny matta i uterummet men den måste tydligen ligga där helt ofärdig och stabilisera sig i ett tag innan jag kan börja på lull lullet.. Annars har vi ju passat på att vara utomhus så mycket som möjligt och njutit i fulla drag av att våren äntligen ankommit på riktigt... 

Imorgon ska jag dock på en liten fotokurs, och det kan nog bli lite spännande. Men mer om det en annan gång :)

och för den som undrar så håller temperaturen i huset ungefär tjugosex grader nu... jepp. 
jag känner mig rätt het. 

1 kommentar:

  1. Här kom nog våren först i söndags, sen regn och grått igår, men dock inga minusgrader.
    Idag strålar solen och jag ikapp med den. Härliga och efterlängtade våren är här med nu!

    SvaraRadera