onsdag 3 april 2013

Termostatproblematik (som inte är så problematisk egentligen)

Vet ni. Det är lite komplicerat att bo i hus ibland.
Jag när jag leker med kameran på en solig altan. Vad ska man annars göra när man klättrar på väggarna liksom.. (och nej jag hade faktiskt ingen vettigare bild som hade med inlägget att göra, så en egoiris får duga).
På morgonen blir det ganska svalt i huset, nu är det väl mer hanterbart än när det var vinterstorm ute. Nu är värmen nästan helt avstängd eftersom termometern visar tjugosex grader på kvällen, och då misstänker jag att det är liiite varmare på sina ställen.

Så då kan jag bara sova med ett tomt påslakan på mig, men så vaknar jag mitt i natten och huttrar och måste byta till ett tjockt täcke istället. 

Jag vet, detta är dagens totalt oproblematiska I-lands problem egentligen. 
 
(och nej jag gnäller inte på värmen, hej och välkommen älskade vår, du kan få värma upp huset hur mycket du vill bara du inte tar hem fler snöstormar..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar