torsdag 11 april 2013

Men vad gör man med boobsen då?

Efter jobbet idag var jag så förväntansfull och lycklig. Cyklade snabbt bort till macken för att hämta mitt paket med klänningen som jag tror är som gjord för mig. När jag får paketet i handen tycker jag att det är lite väl litet och välpackat.. de hade ju kunnat stoppa ned det i min brevlåda.. 

Anledningen till att det är litet är att jag missat att se att klänningen inte kommer förrän med nästa försändelse, alltså om cirka tre veckor! Istället fick jag sju par strumpor... som jag visserligen behöver, men fy så snopen jag blev. 
Bild: Pressbild från HM, klänningen är dessvärre (för er..) redan slutsåld.
 Det är alltså detta jag väntar på. Urringad som tusan och med släp! Släp är bra när man är jättelång och vill bli ännu längre med klackar, jag inbillar mig det i alla fall. Förhoppningen är att den blir fin till bloggträffen i stockholm i början på maj. 

Men ni som vet, hur gör man med boobsen i den där urringningen? Finns det någon rekommenderad specialartejp, handbollstejp, osynlig BH eller nippelskydd? Eller är man lite bohemisk och låter dem vara där de är helt utan attiraljer? Jag har ingen koll på läget, så utbilda mig gärna :)

2 kommentarer:

  1. Tutte tejp är nog bäst om du inte vill bli ihåg kommen pga ngt annat än att klänningen satt snyggt!
    OCH ha dubbelhäftande tejp längst kantens på urrungningen så slipper du oroa dig att brösten ska visas upp...
    Men framförallt så sitter klänningen såååå mkt snyggare då! :)
    /Angelica

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin klänning! Trist att den inte var med i paketet bara :( Modigt med så urringat :)

    SvaraRadera