måndag 22 april 2013

Lager på lager på lager

Såhär har det ju då sett ut i mitt vardagsrum hela helgen. Två nya mattor är på plats.. (inte rätt plats men på en plats..) och bara för att jag var tvungen att se hur de såg ut lade jag dem på vardagsrumsgolvet, bredvid soffbordet och ovanpå yogamattan som har en ganska permanent plats där när vi inte har besök. Var de ska placeras det är inte helt bestämt ännu.. om jag vågar mig på pasteller i vardagsrummet, eller om jag behåller det svartvita där och livar upp lite i köket istället.. 

Hur som helst är jag kär i mina nya mattor. 
Och det var väl mest det som detta inlägget handlar om..

Nu tar vi oss an ännu en fantastisk måndag!

3 kommentarer:

  1. Snygga! Vi behöver ny matta, så jag ska genast kolla in Ellos ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh, kan vi inte få se bild på hur det blev sen med mattorna? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Ska fota så fort jag kan, får plocka undan lite först ;)

      Kram /iris

      Radera