onsdag 24 april 2013

Superblondie

 Så här har ni mig. Dagsfärskt kort efter jobb och träning, så som håret numera ser ut. Utväxten är borta och jag kan både se och synas bakom luggen. Borde göra detta oftare.. 

Speciellt eftersom det är så trevligt att komma dit och så har Böddi redan tänkt ut vad han vill göra utifrån en bild han sett på mig där ljuset föll bra och lämnade skuggor i håret. Därför tog han fram ännu mer kalla skuggor, ännu mer blondie. Jag älskar det.
Och eftersom jag nu var superblond och då mitt silverschampo höll på att ta slut (ve och fasa, jordens undergång!) så fick även denna hänga med hem. Tydligen ska denna inte torka ut håret alls som mitt gamla schampo kunde göra, detta har en svagare silvereffekt men kan därför användas oftare och den dämpar alla nyanser av guld som kommer fram.. för de är inte välkomna.. Böddi är ju all about Paul Mitchell, och han sa att detta var grejen. Så den ska jag prova. 

Nu ska jag montera ihop en kandelaber som jag inte vet om jag vill ha.

2 kommentarer: