onsdag 3 april 2013

Ryggupdate och trädgårdstanke (och en liten nyckelpiga)

Nu är jag nyligen hemkommen efter ett besök hos naprapaten DanielFMK (kan rekommendera hela gänget där!) där jag blev knådad och knäckt, vilket jag verkligen behövde! Jag fick även konstaterat att det är en disk som petar ut (igen) och fick övningar att göra. Snart är jag alltså på hugget ordentligt igen, och det bästa är att jag inte längre behöver ligga på soffan som jag gjort mest nu i tre dagar.. Halleluja på den.. 

En fundering jag haft de senaste dagarna som inte alls har med ryggen att göra är om jag inte skulle ta och söka till det där Trädgårdshjälpen på sjuan.. Så härligt det skulle vara om någon tog över det projektet vi har framför oss.


1 kommentar:

  1. Skönt att det hjälper. Faaan vad det är trist att ha ont. Krya på dig ordentligt nu så ses vi på lördag! Jag vill för övrigt söka till bygglov. Ska bara få med mig Daniel. Han är skeptisk. Kram!

    SvaraRadera