torsdag 18 april 2013

Våriga textilier och mina efterlängtade mattor!

Allt från Ellos
När våren nalkas brukar jag få ett ryck och byta ut textilierna. Det är ju det enklaste sättet att ändra uttryck i ett hem. Våren behöver lite lättsammare färger, mer skira och tunna gardiner och inte lika mycket ombonat och mysigt som hösten och vintern. Sängkläderna kändes så mysiga i färgen.. och de korallfärgade passade bra tillsammans med de svartvita, kanske en bra kombo i en dubbelsäng? allt måste ju inte vara så matchat alltid :)

och jag tjoar lite inombords för den första och sista mattan är på bilden är väg hem till mig i skrivande stund. De var alltså så bra prisade att jag köpte en i varje färg. Ska bli sååå trevligt att komma på var de ska ligga någonstans ;)

1 kommentar:

  1. Oh, jag måste genast in och kolla på mattorna, älskar den första och sista så någon av dom kanske får flytta hem till mig också :)

    SvaraRadera