måndag 29 april 2013

Projektavslutarvecka

Bild från igår när sambon utnyttjade sin 30 års present och fick prova att flyga flygplan.
Ännu en måndag, och ännu en nystartad vecka. Jag har en speciell känsla för denna veckan, att det är en ledig dag mitt i är ju inte fy skam, men framför allt känner jag att jag behöver en vecka där jag får tummarna loss och avslutar några projekt tar tag i sånt som behövs tas tag i. Det är ju hög tid att de sista köksluckorna kommer på plats.. att plocka undan och städa här hemma rent allmänt måste göras.. gärna en rejäl vårstädning. Jag har möbler som ska slipas nu när vädret tillåter att jag gör det i trådgården, och så har jag ett uterum att färdigställa.. och där är mer, betydligt mer...

Och med tanke på alla projekt så kommer första maj väldigt lägligt med sin ledighet. 
Först på agendan: Ta mig till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar