torsdag 18 april 2013

Längtan efter en bohemisk sommar

Allt från Gina Tricot
På sommaren gillar jag det bohemiska stuket. Det känns lite extra mycket sommar på något sätt, lite löst och ledigt, färggrant och exotiskt. Gina tricot hade en hel del av det att bjuda på nu inför våren. Bikiniöverdelarna kommer jag definitivt slå till på, iaf den vita och korallfärgade. Jag brukar köra missmatchande bikinidelar (sjukt praktiskt och snyggt.. ser genomtänkt ut på ett ogenomtänkt vis om ni förstår vad jag menar..) på sommaren och dessa kommer nog passa perfekt till mina sjuttioelva underdelar..

Vilken sommarlängtan jag fick av detta..

3 kommentarer:

  1. Härlig inspo du bjuder på. Fransöverdelen hade jag kunnat tänka mig också. För att inte tala om det manliga ruffa nedan. I like!

    Jättetrevlig blogg du verkar ha. Ska bli kul att ses på Stora Bloggdagen.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Överdelen gillar jag också. Ja nog 17 blev man sugen på sommar nu. Igår kändes en föraning av sommaren här i Östhammar, men idag står regnet som spön i backen... Jaja... den kommer väl...

    SvaraRadera
  3. Åh, den där bikinin var ju riktigt härlig, hoppas den här sommaren blir bättre än den förra så man får användning av en bikini :)

    SvaraRadera