torsdag 18 april 2013

En dag av shoppinghyseri

Då jag kommer jobba i stort sett hela dagen har jag förberett inlägg som är lite ögongodis, nämligen en shoppingdag. Helt enkelt kommer ni få några favoriter, grejer jag vill ha och grejer jag gärna tittar på.. ni vet som fönstershopping fast på en skärm.. Och det bästa av allt.. det är inga "jag-måste-spara-pengar-i-några-månader-och-sälja-bilen"-priser, utan priser som passar mig, en kommunalarbetande förskollärare som tjänar därefter. Förhoppningsvis hittar du nåt att inspireras av, och kanske nåt att shoppa! 

För detta inspirerar mig i alla fall. Först ut är några nyheter från Egobird.

och tänk på att ni får 20 % på ett köp hos dem när ni skriver koden: Vårkaos20iris

så shoppii shoppiii med er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar