onsdag 24 april 2013

För att hålla tuttarna på plats


Jag berättade ju om mitt lilla boobdilemma för en tid sedan.. Jag har surfat runt i ett tag för att hitta rätt i 'bröstaccessoardjungeln'. Ibland dyra underklädesbutiker, olika trådar på forum om specialtillbehör och konstruktioner som lät lite för farliga för mina behag så snubblade jag över precis vad jag letade efter, på Lindex. Dessutom för ungefär inga pengar alls! Med dubbelhäftande tejp och nippelskydd kommer jag nog kunna slappna av ordentligt på bloggträffen i Stockholm :)

Nu måste jag bara invänta klänningen och hoppas att den sitter som en smäck.

(och haha vad jag har funderat på om jag är liiite för utlämnande i detta inlägget.. men äsch.. alla kan vi väl behöva tips på var man kan köpa billig tutt-tejp, så den bjuder jag på!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar