söndag 15 juli 2012

Festlig söndagsmorgon

Agnes och jag på förra veckans frukostkalas (i matchande outfits)
 Nu på morgonen bär det av på ännu ett frukostkalas. Denna gången är det min storebrors äldste pojke som fyller år. Det är bra att ha en så stor familj som jag har, det blir en del sammankomster som denna, och jag gillar ju speciellt när jag blir bjuden på frukost :)

Sedan bär det av till Malmö igen, tillbaka till verkligheten med huset som behöver bli av med tapeter. Vi kommer bli klara med kökstapeterna idag och då ska vi riva lite köksskåp vilket jag verkligen ser fram emot, då kommer man lättare kunna se slutresultatet framför sig!

Så får vi se vad jag påbörjar efter det.. kanske blir det att slipa köksluckor.. eller måla linoleumgolvet och tapeterna i badrummet.. vem vet, där är massor att göra i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar