fredag 6 juli 2012

Fria händer

Sköna hem
 Snart har vi åter fria händer att skapa ett hem där vi kan bo länge. En tom tavla att måla på hur vi vill, att prova, ångra oss, göra om och lära oss av våra misstag. Nu gäller det att tänka hållbarhet, vi måste göra om basen så att vi inte tröttnar, och så att vi kan ändra rummens humör, charm och känsla genom att bara flytta runt lite detaljer.. inte genom att tapetsera om allt.

När det gäller badrum och gästtoalett är jag lite intresserad av lösningen ovan. Vi har redan ett nytt tvättställ hemma från ikea som var ett felköp, och till den hade jag kanske lyckats hitta något fint skåp på blocket som någon härlig säljare tycker har gjort sitt så kan jag svepa in och ta alla med storm och ge skåpet ett nytt syfte! Det hade varit fint.. Får nog kila bort till blocket en sväng.. 

Alvhem mäkleri
Tack för alla fina kommentarer igår angående min konstanta nedräkningsproblematik. Ni gör mig så glad med era fina ord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar