onsdag 18 juli 2012

Suktar efter fulfuru

Country Living
Sent igår kväll skickade jag iväg ett mail angående ett matsalsmöblemang på blocket.. Ett matbord med iläggsskiva och sex stolar i sliten fulfuru, för 50 kr.. femtio kronor alltså.. Det är ju som om det var menat att just de möblerna skulle hitta hem till mig. Så nu sitter jag och ivrigt kollar min mail efter ett positivt svar för åh vad jag vill ha! 

Matsalsmöblerna ser för övrigt inte alls ut som de på bilden.. Men bilden fångade mitt intresse, färgen på stolarna är underbar :)

Idag ska det slipas lite fler luckor och slipas spackel i badrummet. Det kommer inte bli lika mycket gjort idag då vi ska iväg på middag ikväll, men det är ett ganska välkommet avbrott. Ibland måste vi nog bli påminda om att vi faktiskt har semester :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar