måndag 16 juli 2012

Regnets vackraste sida

En syn som fick oss att göra en hastig u-sväng och hoppa ut ur bilen för att knäppa några mobilbilder.
Det här vädret har ju varit minst sagt besynnerligt idag. Jag klagar inte, faktiskt! Ser ingen mening med att klaga på något som jag inte har någon kontroll över, det känns som slöseri med min energi, som i nuläget behövs någon annan stans :) Jag kan till och med tycka att det är ganska mysigt nu att sitta i vårt uterum på plastiga möbler med solrosdynor och lyssna på regnet som smattrar på taket :) 

Härligt att detta regn-och-sol-och-om-igen vädret bidrog i alla fall till att vi såg en jättefin regnbåge idag. Jag blir lika häpen varje gång jag ser detta naturfenomen, 
det.är.så.vackert.

2 kommentarer:

  1. ljuvligt. Jag fotade också den på väg hem från matchen. Klem

    SvaraRadera
  2. Vill du bli "veckans blogg"?
    Kommentera att du är med så har du chansen att bli "veckans blogg" vinnaren dras på fredag :)

    SvaraRadera