lördag 7 juli 2012

Godisdoftande skor

Ja besöket hos La Lujo idag lämnade mig med lite shoppingsug måste jag säga.. Vilka grejer de har! Jag föll som en fura för de mintgröna skapelserna á la Vivienne Westwood på bilden ovan. En lite oväntad detalj med skorna är att de luktar jättegott.. som godis ungefär. Den snälla expediten berättade att alla skor av detta märke luktar så, och doften sitter i länge. De var också på rea.. 40 % billigare.. så nu kostade de bara 900 kr vilket är väldigt bra pris tycker jag. De fanns dock inte i min storlek vilket var lite synd (och kanske ganska bra också med tanke på att jag försöker hålla i pengarna nu..).

 De svarta skorna är från Rachel Zoe. Lite väl höga för mig tror jag, jag blir ju som en skyskrapa.. men de var riktigt tjusiga.. Priset tittade jag inte ens på :)


Ett besök i denna butik rekommenderar jag. Även om sortimentet kanske inte är av det slaget att de flesta kan gå in och spontanshoppa lite, så är det så värt att gå in och känna lite på grejerna och börja fundera på ett sparande.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar