fredag 27 juli 2012

Sommartraditioner

Detta väder får mig att smälla av. Det är så ljuvligt att länge kunna sitta ute med bara ben och armar utan att frysa och att inte behöva ta på en kofta när jag ska cykla eftersom vindarna är varma. Igår hängde vi på Limhamnsfältet hela dagen, en tradition som sambons nära och kära hållit fast vid i flera år. Två gånger per sommar träffas vi där, grillar korv, spelar brännboll och umgås. Ibland är vädret lite sådär.. ibland är det tokfint som igår. 

Jag lekte fotograf åt vännen Malin när hennes skatter skulle bada, havet gör något särskilt med bilderna tycker jag, allt blir vackrare :) Tanken var egentligen att jag också skulle bada, mest för sakens skull då jag inte badat i svenskt hav detta året.. men vi gör ett nytt försök idag då det blir en dag på stranden :)

jag är faktiskt en badkruka.
Men är det tropisk hetta så är det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar