onsdag 11 juli 2012

Nu kör vi igång!

 Det är full rulle i kaoshushållet. Tapeter har börjat rivas, jag är så på gång nu att jag i mitt huvud redan planerar fasaden, tvättstugan, möbleringen, uterummet och trädgården. Sambon försöker köra ett rum i taget (vilket är klokt rent praktiskt, men i mitt huvud måste jag vara överallt) medan jag babblar på om alla bra idéer jag kommer på (de är riktigt många, jag lovar..).

I mitt huvud är jag i alla fall nästan färdig med köksplaneringen. Så när jag inte river tapeter så tänkte jag försöka få ner den planeringen på papper så att någon mer än jag förstår vad jag menar.. 

Lite spöklik sambo :)
I vardagsrummet satt någon vävtapet som var trevlig och släppte hela våder åt gången så det blev en hel del gjort idag. Tapeten som jag höll på med i köket var inte riktigt lika trevlig.. tur då att man har en syster yster som äger en sån där ångmaskin.

Om två arbetsdagar har jag semester. 
Det är här den ska spenderas  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar