fredag 14 december 2012

Älskade fredagsmys

Det är fredag. En fredag som jag tänker spendera hemma, och njuta av att inte ha någonting planerat och ladda inför en helg där jag vill hinna med mycket. Helgen är helig nu när det är så mörkt ute, på helgen hinner jag göra saker i dagsljus och det är guld värt för humöret.

Tanken är att jag ska hinna baka lite med apotekets saffran (har ni roliga recepttips så kommentera eller maila gärna!), en tavelvägg ska skapas i köket, några luckor ska målas, massor av foton ska tas, god mat ska förtäras i gott sällskap på Lemongrass (åh älskade sashimi!) och så ska jag förbereda mig mentalt på att det bara är en arbetsvecka kvar på mitt nuvarande jobb, sen börjar nya äventyr :)

1 kommentar:

  1. Gör matplatsens saffransbullar med mandelmassa, gudomliga! /Ir

    SvaraRadera