måndag 10 december 2012

Ljus, vit och vacker inspiration

 Jag har tidigare varit så väldigt velig när det gäller min egen stil, men nu känns det mer och mer som att jag börjar hitta hem. Eller ja, att stilen börjar hitta hem till mig kanske jag ska säga.. Jag har alltid älskat färg, men på senare år dras jag mer och mer åt det ljusa, neutrala, vita, råa och naturliga. Basfärger, de som inte skriker utan de som känns som bomull för ögonen att vila på. Därför blir jag lite smått galen av inspiration när jag ser bilder som dessa, som jag lånat från butiken Julias vita drömmar. Förutom riktigt fina produkter så är bilderna i sig riktigt vackra, och gör mig än mer säker på att jag hittat rätt stil för mig.

 Om det är bomull för ögat att titta på bilderna, så måste det vara balsam för själen att befinna sig i den verkliga miljön. Underbart vackert! (och jag vill ha en miniminigran.. hur söt var inte den?!)

4 kommentarer:

  1. Underbar inspiration, älskart!

    Ha en fin måndag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Hittade faktiskt hit via Julia. Visst har hon så goood smak. Precis som du. KRAM Mikaela!

    Denna vecka kan ni vinna vimplar från Nyblom och Kollèn inne Hemma På Våran Gata I Stan...http://hemmapavarangataistan.blogg.se/2012/december/tavling-i-samarbete-med-nyblom-kollen-2.html

    SvaraRadera
  3. Å vilka vackra skålar (i mitten på nedre raden). Ska nog ta mig en sväng till Julia.

    SvaraRadera
  4. Den var ju supersöt. Kram Anette

    SvaraRadera