tisdag 11 december 2012

En bra lucka i julkalendern

Jag blir lite tokig av alla julkalendrar som är igång nu, varenda dag kommer nya bra erbjudanden som väcker habegär och lockar mig att spendera renoveringsbudgeten på klänningar och tingeltangel. Jag behärskar mig ju, såklart.. men här kan jag faktiskt shoppa loss rätt bra utan att bryta banken. 

 Rutstore är en av mina favoritbutiker online och bakom deras elfte lucka gömmer sig 20 % rabatt på allt som handlas idag.. Jag smäller av vad jag vill ha brallorna på sista bilden! Det bästa är att allt är billigt redan från början, så om vi nu räknar: Billigt minus 20% = Så bra att man egentligen tjänar på det. Eller hur?

Så det var dagens slösa-lite-pengar tips :)

1 kommentar:

  1. Ja habegären duggar tätt nu. Klänningen på näst sista bilden var ju inte helt fel den heller. :)

    SvaraRadera