söndag 2 december 2012

Ute faller snö

 Ett vitt snötäcke som ligger på marken och är så ljus att det sticker till lite ovanför ögonen. Helt underbart mysigt och vackert är det nu. Tänk att den första snön lagt sig just på första advent. Idag ska vi hem till sambons mormor och baka pepparkakor, som vi gör varje år. Ikväll blir det nog deluxemys med glögg, lussebullar och dagens nybakade pepparkakor (åh, jag måste köpa en ost till dem!)

 Eftersom jag är lite oregelbunden vad gäller Fabrikens tema och söndagsbilder så är alla dagens bilder söndagsbilder som kompensation :) Fler vackra bilder finns hos Fabriken.

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder!!

    Jag har läst på många bloggar att många vill komma igång med träningen och även jag behöver en rolig utmaning för att peppa mig själv att fortsätta träna. Jag kände att jag gärna vill dra igång något konkret och skulle jag lyckas peppa några av er också så är det en klar bonus. Så häng gärna på.
    Nu börjar 5 veckors utmaning! Titta in på min blogg om du vill vara med:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart vintriga fotografier!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är det underbart att det är snö i Skåne?! #lycka

    SvaraRadera
  4. Å så fina bilder.... och en härlig blogg som jag gärna återvänder till!

    SvaraRadera