lördag 1 december 2012

Ta klivet utanför ramen

Det blev bloggtystnad här igår. Mest på grund av att jag direkt efter jobbet träffade ett gäng fantastiska kvinnor, snackade och skrattade tills tårarna rann. Kameran fick vila, men ni som följer mig på Instagram kan ha sett en och annan bild på oss in action :)

Idag har jag varit lite huslig och tagit tag i målandet av köksluckorna igen. Vi har även börjat tänka lite mer utanför boxen när det gäller renoveringen, med ändrad planlösning och förflyttning av badrum och så.. får se hur det blir med det, men när man väl tagit klivet utanför ramen så är det lättare att spinna vidare där. Som att huset inte längre har några innerväggar och vi egentligen kan göra precis vad vi vill, vilket vi ju kan :) 

Nu har jag ordnat en liten gåva till en fin vän som ska firas ikväll. Men först blir det middag på Emporia med familjen Åkesson.

Igår har det snöat (wohoo!) och idag blev det december. 
Nu mina vänner är det vinter på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar