fredag 28 december 2012

Mellandagsfix

Fotat med mitt nya objektiv! Canon EF 50mm 1,4. Snart kommer det nya kamerahuset också, längtar!
Dessa lediga dagar är så härliga. Igår spenderade vi dagen i stan och letade lite mellandagsshopping åt sambon, jag har ju handlat en hel del på nätet redan. Han hittade massor, och jag lyckades komma hem med lite jag med, nämligen spanx! inte alls på rea, och faktiskt ganska dyra.. men äh, jag har tänkt köpa dem länge och de kommer användas flitigt. Då är det värt att lägga en slant på att vara slank :) Dagen avslutades med sushi, och sedan morotskaka till efterrätt. Helt okej för en torsdag alltså :)

Idag har jag lunkat runt här hemma och tagit itu med min "att göra" lista. Ett berg med disk har minskats och några luckor har skruvats fast i köket. Det är skönt att kunna bocka av lite grejer, och komma igång med det som jag pausat med på grund av trötthet. Nu är det nya tider, snart nytt år till och med.

1 kommentar:

  1. vill också ha det objektivet! Ska bli spännande att se vad det kan återge!

    SvaraRadera