torsdag 27 december 2012

Min foundation är helt slut i rutan

Måste bara visa er en grej som jag uppskattar, nämligen en bra förpackning! Min foundation från Apoliva är nästan slut och som ni kanske ser finns det inte spår av rester på insidan av förpackningen. Det har irriterat mig förut med några andra foundations att det verkar finnas hur mycket rester som helst kvar på insidan av paketet, som bara ska slängas eftersom jag inte kan lista ut något enkelt sätt att få upp allt.. här har problemet lösts och min snålhetsnerv kan tagga ner lite :)

3 kommentarer:

  1. Men där uppe ligger det väl kvar en hel del...? Eller ser jag fel?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det stämmer, den är bara nästan helt slut :)

      /iris

      Radera
  2. Visst är dom bra dom där förpackningarna?!!! Varför kan inte alla ha sådana? Ett annat märkt är LR Health and Beauty Systems. Love it!

    SvaraRadera