torsdag 13 december 2012

Lite gratis för att fira Lucia

Bilden (som kan laddas ned gratis utan vattenstämpe) kommer härifrån
Jag älskar hela stämningen med Lucia, tända ljus, vacker sång, mysfaktor deluxe! Oftast brukar jag tvinga med mig sambon till stortorget för att lyssna på Malmös luciatåg som sjunger så vackert där varje år, men ikväll har jag andra planer. Det blir nämligen lite julfest med det nya jobbet (som jag börjar på efter jul)! Jättekul ska det bli, med show och god middag. Det blir nog en rätt bra lucia det med :)

Bilden ovan är en av fem som ni kan ladda ned gratis och skriva ut, tjusig i juletid tycker jag, och ett bra alternativ till den riktiga svarta tavlan om man inte har någon, eller om man som jag skriver som en kråka. Följ länken under bilden så hittar ni de andra tavlorna. 

Ha en underbar Lucia!

1 kommentar:

  1. Jag har sådan lyx att det kommer ett luciatåg till mitt jobb så jag har precis varit och avnjutit lite skönsång! Mycket mysigt!
    Ha det så trevligt med julfesten och hoppas att ni inte råkar ut för samma sak som mina kollegor....

    SvaraRadera