måndag 24 december 2012

En god jul till er

Nu sitter jag med "morgonkaffet" (på julafton får man sova lääänge!), äter julgodis till frukost och funderar på vad jag ska ha på mig som tillåter att jag äter väldans mycket :)

Jag ska om en stund bege mig till Trelleborg för att fira isländsk jul med mina nära. Sambon stannar i Malmö och firar med sina nära här.

Jag misstänker att jag inte bloggar mer idag, så jag vill passa på att önska er en riktigt fin jul och tacka er för att ni kikar in här varje dag, det värmer så mycket i "snökaoset" :)

3 kommentarer:

  1. Hoppas din dag varit bra. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vad då sova länge på julafton??? Här fick vi gå upp kl 7 för att hinna skotta oss ut och ta en promenad med vovven. Men så är det att bo på landet. Idag gick vi upp 7.30 för att återigen behöva skotta. Men i morgon - då får vi sova länge för då ska vi bara vara hemma. Önskar dig en underbar fortsättning på julen.

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en god fortsättning o hoppas du hade en mysig julafton, med allt det goda. Kramisar Tina

    SvaraRadera