fredag 21 december 2012

Glammig morotskaka

Dagens glammiga morotstårta gick hem hos kollegorna. Receptet är Leilas. Glammet är mitt. supergott!
Dagarna har gått fort nu, det är väl så dagarna innan jul.. de rusar förbi. Nu är jag färdigarbetad på mitt nuvarande jobb, som alltså inte är mitt nuvarande jobb längre, och hela det konceptet känns väldigt främmande för mig. Nu väntar elva dagars ledighet och jag är såå himla glad för det!

Hade det nu varit optimalt så hade jag sovit länge imorgon och tagit en lååång frukost med julkaffe och saffransbullar. Men istället ska vi vakna i rätt god tid och ta oss till Emporia när de öppnar för att handla de sista julklapparna. Men det blir nog rätt trevligt det med, förutsatt att inte resten av malmö har haft samma idé och också dyker upp i just den kön jag vill stå i..

1 kommentar: