torsdag 6 december 2012

En vinnardag

Bild: Härifrån
Nu ikväll när jag tänker igenom min dag kan jag sammanfatta den som en dag av vinster. 
  • På jobbet hade vi julklappsspel, och även om det kanske inte var en "vinst" så lade jag vantarna på ett par raggsockar vilket jag känner är en stor vinst (mina iskalla fötter på ett ännu kallare golv gillar sockar..). 
  • På jobbets julmiddag vann jag en kokbok med 100 recept på färs!
  • När jag mödosamt kämpade mig hem på cykel började larmet i telefonen att pipa.. för att påminna mig om en traderaauktion som snart skulle rinna ut. Så jag cyklade i halka och snö, med ajfånen i en hand och styret i andra medan jag tog mig hem, frös ihjäl om handen och kammade hem tre stycken rådjurshorn! 
Så  nu har jag alltså dille på horn.. och tradera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar