söndag 23 december 2012

Min julklapp ifrån Apoteket

 Häromdagen fick jag hemskickat en liten julklapp från Apoteket då jag är med i deras bloggpanel. Verkligen en bra julklapp måste jag säga då den bestod av smink från det italienska märket Nouba.
 Mascaran hann jag prova några gånger innan jag fick mina fejkfransar (nu kan jag inte använda mascara på de övre fransarna förrän lösfransarna är borta) och jag var väldigt glad för resultatet. Fransarna separerades och såg långa och fina ut. Inga klumpigheter eller konstigheter alltså.

 Pudret som är en kombinerad puder och foundation i ett var väldigt bra, allt det glansiga försvann och den täcker utan att täcka allt för mycket, ni vet nog hur jag menar... :) Det som jag dock blev mest förtjust i var förpackningen. Den lilla plast"remmen" som klickas i locket för att låsa den lilla dosan, hållaren för svampen innuti... praktiskt och snyggt! Det gillar jag!
Ögonskuggan sitter bra och kan användas både torr och blöt, den blöta varianten ger en lite mer intensiv färg. Först efter att jag använt dem några gånger upptäckte jag det lilla appliceringsverktyget (vad heter en sådan?) som satt gömt undertill.. :)

 Helt enkelt jättebra produkter. Tack Apoteket :)

1 kommentar: