söndag 30 december 2012

Årets sista julafton

 Årets sista julfirande gjorde vi igår med sambons familj. Min nya kamera var med och åh vad jag är kär i den! Till och med så pass att jag nog får ta och lära mig lite om iso tal och vitbalans och sånt, för denna kameran tar bra bilder minsann!
 Julmaten skippades och ersattes med jättegod oxfilé i madeirasås, vi spelade ett sällskapsspel som skulle spelas i par och man vann genom att vara överens om saker.. vi vann då inte jag och sambon.. :)
 Rubiks kuben fick mycket uppmärksamhet då svägerskan knäckt koden och imponerade på oss alla genom att faktiskt få rätt på den till slut.
 En trevlig kväll helt enkelt som avslutades sent på natten och har gjort mig lite trött idag.. En bra dag att äta thaimat från Svedala och se på Hobbit på bio alltså :)

1 kommentar: