tisdag 18 september 2012

Alla kaotiska dagar

Bild: Country Living
Denna vecka kommer bli lite hektisk. Med tanke på flytten som går av stapeln på lördag och det sedvanliga kaoset som råder här hemma. Hela mitt liv ska packas ned i flyttkartonger och vet ni, det är inte helt enkelt.. vet ni hur mycket... ja, skit vi äger? Man hinner samla på sig en hel del trots att vi inte ens bott här i fyra år. 

Jag ska dock göra mitt bästa för att hålla bloggen uppdaterad. Det är trots allt här mitt virrvarr av tankar och idéer kommer på pränt, och blir någotsånär handfasta. Det är ju detta som håller mig vettig helt enkelt, annars hade jag nog gått bananas hela vägen.

Men nä, om man inte skulle ta och jobba lite nu. 
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Ja, när man flyttar märker man plötsligt hur mycket saker man har :-)

    SvaraRadera
  2. Precis, håller med föregående talare :) Vi flyttade i april och har fortfarande ouppackade "skitkartonger"...

    SvaraRadera