måndag 10 september 2012

Omedveten packhjälp

 Idag har varit ännu en hemmadag. Förra veckan återvände jag till jobbet lite för snabbt för ryggens bästa och det blev överbelastat igen. Alltså bara att bita i det där äpplet och stanna hemma. Så det har varit en vilsam dag. Lite har det packats, lite har det fotats och lite har det mekats med den där pilska-Gunilla-headern.

Så mycket porslin packas ner och det med hjälp av Susann från Purple Area som omedvetet skyddar min tallrik, vilket jag tackar hjärtligt för :)


Jag har packat så mycket som en och en halv låda idag (tagit det lugnt med tanke på ryggen) och det är helt sjukt hur mycket det är kvar.. Och så är det mindre än två veckor till flyttlasset går.

Jag kanske ska fylla en låda till...

2 kommentarer:

  1. Ja men ha ha, där är ju jag. Vad kul!

    Tack för att jag fick vara med på ett hörn.

    Kramkram

    /Susann

    SvaraRadera
  2. Finns inget tråkigare än att flyttpacka. Jo, möjligen att packa upp de där sista lådorna som blir kvar. Du vet de man inte vet vart man ska göra av i sitt nya fina hem men ändå inte kan slänga...

    Hoppas du blir bättre i ryggen tills helgen =)

    SvaraRadera