lördag 8 september 2012

Isbrytare

 Kvällens inlägg blir lite sparsamt, då jag lämnade datorn hemma i malmö medan vi är i Anderslöv så har jag bara Iphonebilder att bjuda på. Fler bilder får ni se imorgon. 


Men jag måste berätta om kvällens absolut bästa stund. Det var när the playtones började spela och publiken stod och tittade på musiken som jag tycker att man måste känna, uppleva och framför allt röra sig till! Så jag lyckades få med vännen Peter på dansgolvet, och där stod vi helt ensamma och släppte loss, i ca 40 sekunder... Då kom nästa par dansare och så nästa och på den vägen var det. Världens bästa känsla var det, att vara den som tog första steget de andra inte vågade ta. 

Vi bröt dansisen, hur coolt som helst.

2 kommentarer:

  1. Det var inte så bara med ajfånbild - den är helt fantastisk i sin komposition och vacker! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jättefin bild!!!

    SvaraRadera