fredag 28 september 2012

En försvunnen torsdag och en älskad fredag

Jo men hoppsan. Torsdagen försvann här i kaoset, men vet ni det behövdes nog. Denna vecka har varit den mest intensiva jag haft på länge.. med flytten, uppackning, livet i lådor, flyttstäd, heltidsjobb och nja.. inte så värst mycket fritid utöver allt det.. snarare komma hem och somna direkt.. Igår när jag inte skrev blogginlägg så flyttstädade vi det sista i lägenheten och tömde den helt. Idag överlämnas nycklarna och vårt älskade hem kommer förgylla någon annans vardag, något som inte alls känns så tungt för mig faktiskt.
Det känns skönt, bara skönt. 

Även denna dag är ganska intensiv. Men jag ska på något vis lyckas hinna med allt. Det trevligaste får avsluta dagen, lite after work mingel med fina Carina där vi ska smida lite halvhemliga planer inför helgens bravader. Senare framåt kvällen kommer helgens höjdpunkt. 

Jag ska sova.
jäklar vad jag ska sova.

5 kommentarer:

  1. Hej. Var har du köpt den toppen? Jättefin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen är köpt på Asos, men den har nog något år på nacken.

      kram /iris

      Radera
  2. Ja, vad skönt att lämna nycklarna vidare och bara ha ett hem att koncentrera sig på :-)

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  3. väldigt fin bild på dig! Sov så gott i helgen!

    SvaraRadera
  4. Väldigt snygg topp och snygg bild på dig oxå :-)

    SvaraRadera