fredag 21 september 2012

Välkommen höstrusket

Ett fynd ifrån Ellos (som verkar vara slut, hittar inte det på sidan igen) i kombon brunt och grått som känns höstig och härlig nu.
Hösten har klampat in i Malmö med sina snygga hunterstövlar (som också jag vill ha) och sett till att vi har lite vattenpölar att plaska i. Även om jag gärna hade haft mer värme och sommar så välkomnar jag hösten. Få saker känns så uppfriskande som den friska, kalla höstluften, och få saker är så mysiga som när säsongen med varma koftor, tända ljus och mustiga soppor startar. 

Så imorgon ska jag flytta i var jag förmodar kommer bli ösregn. 
Men det är okej. 
Vi lyckas nog flytta trots allt.

2 kommentarer:

  1. Stort lycka till imorgon! Vi hoppas på sol.

    SvaraRadera
  2. Vi flyttade i full snöstorm och då menar jag snöstorm på riktigt.Det gick, men det var inte jätteroligt om jag säger så. Lycka till med flytten

    SvaraRadera