tisdag 11 september 2012

Genvägen till industriella väggar


  Jodå Mr Perswall.. jag är med på noterna. Hade gärna haft en lite rå tapet hos oss, gillar verkligen att ta genvägar. Det är ju inte så att vi flyttar in i ett tegelbruk från 1800-talet.. jag flyttar in i ett trähus från 64, så stenväggarna lyser med sin frånvaro..

Ska bara komma fram till var jag kan ha så råa tapeter. De kräver ett rum där det får plats med en del textil som mjukar upp, så hellre ett sovrum än en hall till exempel. 

Vi får se, en sak i sänder
som vanligt är jag tre steg före i renoveringsplanerna..

2 kommentarer:

  1. Mr Perswall knows his stuff! :-) Gillar verkligen tegelväggen! Har precis bestämt mig för den här tapeten till mitt sovrum: http://mrperswall.se/tapeter/mr-perswall-tapeter-vibrant-vintage-p142801-9

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Vad kul att ni skriver om Mr Perswall!

    Jag publicerade precis en länk till er blogg på våra facebook, www.facebook.com/mrperswall, hoppas det var OK, hojta annars till och hör gärna av er om ni vill ha mer bilder eller info.

    Ha en fortsatt fin dag,

    /Jenny Martinsson
    www.mrperswall.se

    SvaraRadera