lördag 8 september 2012

Morgonruffs

Jag har uppdaterat lite sparsamt här i några dagar. Det bara blev så. Det kan skyllas lite på ryggen, då det är lite svårt att uppdatera bloggen antingen liggandes eller ståendes.. att sitta är inget som rekommenderas när ischiasnerver är i kläm. Men en helg av vila borde nog råda bot på både axelvärk och ischiasen, sen får jag nog börja utnyttja det där gymkortet igen.. nåväl. 

Jag har lite bilder i min hjärna som jag idag hoppas kunna få ner på ett minneskort istället. Får se hur bra det lyckas, då jag kanske måste ha med sambon och det är lite olustigt att fota sig själv när någon tittar på.. Men det kanske är dags att släppa på de hämningarna, för konstens skull liksom. Ljuset är ju fantastiskt ute idag, en otroligt vacker höstdag. 

Nu blir det gröt, sen får jag kanske ta tag i det där morgonruffset jag har på huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar