måndag 10 september 2012

Som en pilsk Gunilla Persson

Jag känner mig lyckligt lottad som har så ärliga vänner.

Jag har ju mixtrat lite med headern idag, och bilden nedan var det första förslaget jag lade fram. Jag kände mig dock inte helt nöjd med den eftersom den ser så allvarlig ut, och allvarlig är ju varken jag eller bloggen.. Så jag bad om kritik via facebook och instagram, och kritik fick jag, av den bästa sorten. 

Det är ju inte varje dag man får höra att man ser ut som en pilsk Gunilla Persson i Svenska Hollywoodfruar. 
 Bilden i mitten är den som liknar Gunilla.
 Och det kändes som en bra anledning att spåna vidare på en ny design, vilket ledde till den jag har nu som jag blev ytterst nöjd med. 

Så de ärliga vännerna ledde mig till en ny design och ett riktigt gott skratt :)

4 kommentarer:

  1. Vilken jättefin header! :) Härligt med ärliga vänner! ha ha ha ha

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag tror jag dör! Ärligt så det heter duga. Jag håller nog inte med eftersom Gunilla är hemsk (eller framställs sådan) och det är du låångt ifrån. Jag tycker dock att din nya header som du har nu är grymt snygg!

    SvaraRadera
  3. Haha, Gunilla, hjälp, hjälp.

    SvaraRadera