lördag 15 september 2012

Snabb uppdatering innan partytåget avgår

Okej. Snabbt nu. Gårdagen bestod inte av luggklippning eller gymmande utan istället lite virrpannande, shoppande och drinksmakande med min testpanel som bestod av Linus. 

Denna morgonen har jag för första gången i mitt liv blandat drinkar innan kl 9 på morgonen. Allt är packat och klart, så pass välplanerad var jag att jag till och med haft tid att ha lite klädpanik, torka av allt drinkklipp ifrån diskbänk och skåpsluckor (och då menar jag på de vägghängda skåpen, det gick vilt till alltså..) och även uppdatera bloggen lite snabbt. 

Resten av dagen finns jag i Helsingborg och har superroligt med andra bloggare. Vill ni hänga med så finns jag även på Instagram och facebook


1 kommentar:

  1. Dina drinkar gjorde succé hörde jag ;-)...

    Och trevligt att träffas, förresten ;-).

    SvaraRadera