lördag 29 september 2012

Hemlighetsmakeri och medamingel


 Gårdagen bjöd på after work med fina Carina på Media Evolution City där vi smidde lite hemliga planer inför kvällens babyshower som vi anordnar åt en kär vän. Det var en härlig uppslutning där, massor med snygga människor och härligt sorl och av någon anledning kunde jag skymta att någon spelade super mario på en storbild i ett angränsande rum, vilket var lite udda, men på ett trevligt och nostalgiskt vis.

 Jag måste säga att jag verkligen gillade deras interiör. Klara färger blandas med råa tegelväggar och industriell känsla, me like!


 Kvällen avslutades på Green där musiken var skön och stämningen skön. Min gotländska öl var god och inte god på samma gång, på ett bra sätt alltså. Kan liknas vid en massage som är skön samtidigt som den gör ont. Carinas franska ekologiska cider smakade öl och russin vilket var lite annorlunda men gott.

Nu ska jag äta gröt och pyssla lite. 
Ikväll blir det festligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar